Courage in the Kitchen
T1, E2: Chef Anne Burrell pushes the seven remaining chefs to the limit with a challenge to create a dish using the nopal cactus. Then, the candidates have to create Mexican dishes worthy of Guy Fieri's restaurant, El Burro Borracho.