East New York Court On the Street
S1, E6: When a child goes missing, Haywood encourages Yenko to use his connection to a witness in the race to locate the young boy. Also, Chief Suarez lands in hot water after an arrest goes viral, and Sandeford unexpectedly crosses paths with an ex-girlfriend while on the job.