Cover for Me
S4, E22: Emily takes up the sleuthing reins as she searches for answers about Ezra and Mona. After confronting both, Emily tries to make sense of the heartbreaking situation. Hanna, on the other hand, begins a new search after being confronted by Det. Holbrook and Lt. Tanner with a possible new lead in Alison’s case.Meanwhile, Spencer and Aria lean on new men in their lives to recover.