Cowboys and Iranians
시즌 8, 에피소드 17: An ecstatic Jack (Sean Hayes) coerces Will (Eric McCormack) into coming out with him to a gay cowboy bar to meet his new boyfriend Travis. Will soon discovers that Travis is not as perfect as he seems and steps up to defend Jack's honor, which eventually leads to a raucous event - a bar fight. Debra Messing and Megan Mullally also star.