Сезон 3, серия 13: When Cole and Murtaugh investigate a case involving a father and daughter crossing the Mexican border, they end up uncovering a major issue with California Border Patrol. Meanwhile, Trish prepares her campaign for D.A. and must face elements of her past, before they find their way into the media spotlight. Cole also confronts his past when he experiences flashbacks as a result of an injury.