Cracked Actor
S1, E7: With the weight of the CIA bearing down on them, Faraday and Justin decide that going public is their only shot at survival. They hatch a desperate plan to save the machine and ensure the safety of Justin's family, even as Justin's faith in Faraday is threatened.