Crash and Burn
S3, E5: Facing a scheduling conflict, Vince, Eric and Ari must figure out how to keep the sequel to 'Aquaman' afloat without upsetting the intense, Oscar(R)-winning director of 'Medellin.' When Saigon's song finally blows up on the radio, Turtle requests a sit-down with Ari to discuss his client's options. Feeling left behind by Turtle's recent success, Drama vies for time with Ari, too. On the home front, Ari enlists his housekeeper to keep tabs on his daughter.