Crash and Burn
S1, E1: Three competitors put their cars on the line for a chance to be the wheelman in a real-life high-speed chase. Can these getaway drivers evade an elite team of pursuers, find an exit and escape the compound, or will their cars pay the ultimate sacrifice?