CRASHING
Сезон 1, серия 5: At the age of 15, Pedro undergoes a brutal period of rehab treatments. As an adult, devastated by a terrible loss, he succumbs completely to his drug addiction. His friends worry that he might OD. In 1970, young Victor takes a risk and makes one more delivery for the drug lord, Ribeiro.