Craving
Сезон 1, серия 7: Clark must save Pete from being literally devoured by a female classmate, Jodi Melville (Amy Adams), whose diet of Kryptonite-affected vegetables causes her to shed weight faster than she can handle, forcing her to satisfy her ravenous hunger by gorging on any available food source. Meanwhile, Lex gets one step closer to the truth about Clark after funding a study on the green meteor fragments.