Farming the Wild Crayfish on the Menu
S1, E6: Hunting Chef Mike turns to the rivers and lakes of Britain to sustainably harvest wild crayfish to inspire new dishes for his restaurant. Mike prepares both a Wild Garlic Crayfish Risotto and a Spring Crayfish Linguine cooked in his riverside camp.