Crazier Than Joker
시즌 1, 에피소드 4: Before overcoming her breakup, Bo-ra hides her pain behind a smile and attends a major party for singles. At an important moment, drunk Bo-ra is invited to the stage, and with the microphone in her hands, she goes crazy. Knowing the pain behind her smile, the one person ready to jump on stage to save her is Su-hyeok.