Flipping 101 With Tarek El Moussa Craziest Ceiling in Compton
S1, E5: A couple that flipped a home with Tarek in the past must call on him again after buying a home with multiple issues. When Tarek learns they didn't call the city about permits, he doubts whether the project can be saved.