Crazy Bitches Who Kill
S1, E2: After realizing that Toni is courting other journalists, Beth tracks down Toni's unsavory brother-in-law, Wyatt (Andre Hyland), and his hotheaded business partner, George (Laurie Davidson), to begin her investigation into the events that led to Wallace's.