Mom Crazy Eyes and a Wet Brad Pitt
S2, E6: Christy and Bonnie relish being in the lap of luxury when Christy's wealthy sponsee, Jill, asks them to keep her company on her first night out of rehab. Rick Fox guest stars as her husband James.