Crazy Love
S1, E8: Hank and Divya treat a Spanish spitfire involved in an accident whose injuries are more serious then they appear. A dream job offer from Boris brings Jill's childhood friend Katie back to the Hamptons, but tempers flare when Hank learns Boris has been keeping a dark secret. And the arrival of Divya's fiancé causes to her to rethink their relationship.