Creatures of Habit
S1, E2: When a casino owner's wife is poisoned, suspicions fall on blacklisted gambler Roxie Roland. Camille turns to Harry for help, for who better to bring down a con woman than a con man. Harry discovers the name of the man threatening Camille's father.