Creatures of the Moon
S1, E3: The richest seas in the world surround the islands that lie between Asia and Australia. The power of the moon is still felt beyond the range of the tide. Tidal currents sweep across coral reefs, bringing plankton, and making the reefs the richest on earth. This is all the product of the moon and millions of years of evolution.