Crescent City - Part 1
시즌 11, 에피소드 18: When the body of Congressman Dan McLane, a former NCIS agent, washes ashore in New Orleans, Gibbs reunites with his former colleague, NCIS Special Agent Dwayne Cassius Pride, in a joint case between the two field offices and the FBI.