Cries and Whispers
S3, E8: Carmen gets creative when her new boss invites her on a double date. Zoila gets in the middle of Genevieve and her new boyfriend. Marisol discovers a new side of Jesse. Rosie and Ernesto disagree about her working at the Stappord home. Taylor struggles to deal with the aftermath of the police's latest discovery.