Critical Missing
S2, E8: After fishermen discover the badly decomposed bodies of a mother and daughter in the Los Angeles harbor, evidence points to ritual suicide. But Brenda's instincts tell her that there's more to these deaths. As the case takes one bizarre turn after another, Brenda discovers a shocking truth about the killer.