Cross-Jurisdictions
Сезон 2, серия 22: profile case to date when the city's former chief of detectives is slain execution-style in his house following a wild party. The case ultimately sends Catherine and Warrick to Miami where they meet that city's top CSI, Horatio Caine, who aids them in the investigation.