Crossfire
S2, E5: Supergirl takes on a ruthless new gang who has been armed with dangerous new alien technology. When Cadmus sends a video to the DEO, the team realizes Cadmus is the one staffing the criminals for a secret mission. Meanwhile, Kara gets Mon-El a job as an intern at CatCo, James makes an important decision, and Lena invites Kara to attend one her fundraisers.