Crosshairs
S1, E7: Frank sets out to target one of Rawlins’ former allies Morty Bennett, while Rawlins makes plans of his own to trap Frank. Thanks to Micro's hacker capabilities, he and Frank are able to clone Bennett’s phone and find out Rawlin’s location. However, an attack by Frank doesn’t go as planned, and he is forced to retreat. Russo's loyalty towards Frank becomes questionable.