Crossing The Border
S1, E3: Konnan brings Cueto the best talent from Mexico, sets main event Fenix vs Drago vs Pentagon Jr. El Mariachi Loco takes on Mascarita Segrada. Chavo explains his actions. Konnan warns Chavo that Mexico is coming for him. Ricky Mandell vs Mil Muertes.