The Ultimate Fighter Crowded House
S22, E2: Shortly after a coin toss decided which team would get to pick the first preliminary fight, coach Conor McGregor gathers the European fighters and delivers a prepared speech outlining what his team can expect this season. That night, the winning European and American fighters move into the TUF house. After scoping out their new digs and picking their rooms, a celebratory barbecue ensues. Eager to turn their focus to the competition, the fighters waste no time in starting to size up the competition and new friendships are forged.