Crucifixion Relics
S1, E3: Relics from the crucifixion of Jesus Christ have fascinated the faithful for 2000 years--from the wooden cross and iron nails, to the crown of thorns and Spear of Destiny. But do these sacred artifacts still exist? And if so, where are they?