Crunch Time
Сезон 9, серия 13: As the bluefin quota quickly diminishes, the competition hits its fiercest point yet. With the time left in the season ticking down, the captains are tested — who can withstand the pressure, and who will crack? And when monster catches, including the biggest bluefin of the season, take the bait, the control of the leaderboard could lie with anyone — a Gloucester vet or a newcomer.