Crushing Ice
S22, E12: As Arctic ice wreaks havoc on the fishing grounds, Rick risks losing a fortune in crab pots. Johnathan tests the Time Bandit's reinforced bow in a desperate attempt to save the gear. A health crisis on the Wizard forces Keith to make a life-or-death call.