Cry Havoc
Сезон 4, серия 22: On the heels of a shocking discovery, Nick (David Giuntoli) is hell bent on getting revenge and taking the fight to the Royals with help from Trubel (guest star Jacqueline Toboni). Meanwhile, Juliette's (Bitsie Tulloch) alliance continues to lead her down a dark path.