Cubbies
S4, E4: Hannah is confronted by her classmates after leaving a non-apology apology letter in their cubbies. After getting rejected at yet another job interview, a frustrated Shoshanna spends a day with Ray. Creative and romantic tensions between Marnie and Desi reach their breaking point.