'Cue Detective
S27, E2: Scotty Boom, a Chew Network super-chef, challenges Homer to a smoke-off. But when someone steals Homer’s secret weapon – a smoker he bought off a mysterious man at a BBQ shack – Lisa and Bart are on the case.