Cuffs and Links
Сезон 4, серия 24: Brenda's involvement with the destruction of Dyer Lab has landed her in jail, facing several felony charges. Dylan bails her out but even his money can't buy her out of a felony. Meanwhile, a nosy reporter has finally gotten the goods on Brandon.