Culinary Enlightenment
Сезон 1, серия 4: Emeril travels to South Korea where he meets up with chef Danny Bowien and his own manager and mentor, Shep Gordon, who is credited with launching the celebrity chef movement. The three embark on a pilgrimage to a chef with no restaurant and no customers who cooks only vegan cuisine. Her name is Jeong Kwan and she is a Zen Buddhist nun who happens to be one of the best chefs in the world.