Curse of the Bermuda Triangle
S1, E7: After five planes vanish in the Bermuda Triangle, new science suggests a strange geological force is responsible. Today, satellites are revealing lost tribes living in the Amazon jungle, but some civilizations remain missing, stumping experts.