Curse of the Krumm / Krumm Goes to Hollywood
Сезон 1, серия 3: Odiferous Krumm, who put the stink in distinct, loses his stench and fears his monstering days are over. A Hollywood director mistakes Krumm for an extra on his movie set, and turns him into a star.