Cursed Mobile Suit
S1, E3: Suletta has won in her combat with Guel. However, there are now suspicions that her mobile suit Aerial uses the GUND Format, a forbidden "witch's technology." Meanwhile, Miorine faces a crisis as her father Delling wants her to leave the school.