Cursed A Haunting
S1, E4: Romie feels drawn to the abandoned house in Tucson, AZ that becomes her future home. It's as if she has been there before or as if she was always meant to be there. Then, she sees a shadowy spirit pacing in her hallway and is overwhelmed by fear.