Cursed
S1, E19: To protect his kingdom from Darken Rahl's D'Haran soldiers, a king asks the help of Shota, the witch woman. Her magic transforms him, nightly, into a vicious beast that slays the soldiers. But when the creature turns on his own people, The Seeker is called upon to stop the murders.