Curtis Stone - Auditions Round 2
S11, E2: With only nine aprons remaining in the audition round, the search for the next MASTERCHEF continues. The next round of home cooks have just 45 minutes to impress the judges, along with guest judge and legendary Michelin Star chef Curtis Stone, who also is a judge on FOX's CRIME SCENE KITCHEN.