Curtis Stone
S2, E26: Curtis Stone is in Larry's kitchen and cooking up a storm. The Australian chef dishes about his forthcoming LA restaurant, his son, and being a sex symbol before taking to the grill with the Kings. Plus, Curtis gets Larry proper buzzed.