Curve Ball
S2, E15: Christmas vacation is interrupted for the Major Crimes division when a baseball scout is found dead in his RV. The squad works through the murder case, unfolding a complicated kidnapping scheme. Meanwhile, Rusty opens up to Dr. Joe (recurring guest star BILL BROCHTRUP) about his mom.