Curves and Confidence
Сезон 1, серия 3: After the release of her new single "Rumors," Lizzo surprises the group during their dance rehearsal with OG BIG GRRRL Chawnta' Van. In an attempt to get these dancers to embrace their curves with confidence she sets up a sensual class with body movement expert Rashida KhanBey Miller and the girls will be creating and starring in their own music videos to Missy Elliott's "We Run This".