Custom Lines in Lillooet
S1, E4: Armed with shovels and pup tents, Brandon Semenuk and his friends camp out in Lillooet, BC, Canada to tame the wild terrain into custom MTB trails. After scouting the zone and digging out dirt jumps and slopestyle lines, the guys test the new course.