Customer Safari
Сезон 5, серия 20: Amy joins Jonah for lunch with his parents and brother, but she's caught off guard by their family dynamic. Dina worries about being fun and spontaneous when her new boyfriend surprises her at work. Meanwhile, Garrett and the other employees create a game around the store's weird customers, with a suspicious Glenn hot on their tails.