Oz Cuts Like a Knife
S4, E12: O'Reily regrets getting Cyril involved with the trial drug when it starts taking effect. Meanwhile, Giles' request for an unusual method of execution creates controversy and the Chinese refugees are deported...but not before plotting revenge on Morales.