D-Day Bazooka / WWII Motorcycle
시즌 1, 에피소드 4: Rocco raises the stakes when he wants to create a powerful black powder bazooka on a quick turnaround. Additionally, he tasks the team with reinforcing a WW II motorcycle with a new sidecar with mounted assault rifle. Eli comes across a revolver fashioned as a throwback to the days of the West.