시즌 1, 에피소드 6: D-Day has arrived. The gang executes their plan to seize the valuable Santa Águeda's tiara. Everything is calculated down to the last detail, and the thieves are prepared to anticipate Judith and Villegas. But in robberies, unforeseen events always occur: an unexpected betrayal could mean the loot could change hands at the last minute.