Da Boom
S2, E3: Peter’s makes the family cancel their New Year’s Eve plans because he’s paranoid about the millennium. But when Y2K hits and the world is destroyed, all that remains standing is a Twinkie factory. When the Griffins set out to find the factory, they realize it’s the end of the world as they know it.