Da Da
S5, E1: An attack by cyber criminals sends the Chastain ER into a tailspin and Kit tries to figure out whether or not to pay the ransom. The Raptor deals with a personal connection to the patients brought into the ER during the attack, leaving them all vulnerable. Meanwhile, Conrad works on balancing life as a new dad and Devon and Leela debate taking the next step in their relationship.